Wpisz w komentarzu pod postem tytuł swojej ulubionej książki marketingowej lub wyślij propozycję mailem na adres lipa52@op.pl . Autor najlepszej odpowiedzi otrzyma najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”. Nie ma czasu do stracenia!
Termin zgłaszania propozycji mija dzisiaj o 23:59!
Jak na razie o nagrodę główną walczą 3 osoby. Zgłoszono następujące tytuły (w kolejności chronologicznej):
- „Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Jung
- "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" Brian Halligan, Dharmesh Shah
- "Poradnik stosowania reklamy" Stanisław Zenon Zakrzewski
Czekam na Twoją propozycję! Dzisiaj mija deadline…
Pozdrawiam
Jacek Lipski
Etap przyjmowania propozycji zakończony! Dziękuję za wszystkie zgłoszone tytuły książek marketingowych.
OdpowiedzUsuń15 lutego, we wtorek - ogłoszę na blogu nazwisko zwycięzcy!
Pozdrawiam
J.L.