sobota, 12 lutego 2011

Ostatni dzień konkursu! Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego


Wpisz w komentarzu pod postem tytuł swojej ulubionej książki marketingowej lub wyślij propozycję mailem na adres lipa52@op.pl . Autor najlepszej odpowiedzi otrzyma najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”. Nie ma czasu do stracenia! 

Termin zgłaszania propozycji mija dzisiaj o 23:59!

Jak na razie o nagrodę główną walczą 3 osoby. Zgłoszono następujące tytuły (w kolejności chronologicznej):



  •  „Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Jung
  •  "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" Brian Halligan, Dharmesh Shah
  •  "Poradnik stosowania reklamy" Stanisław Zenon Zakrzewski
Czekam na Twoją propozycję! Dzisiaj mija deadline…

Pozdrawiam
Jacek Lipski

1 komentarz:

  1. Etap przyjmowania propozycji zakończony! Dziękuję za wszystkie zgłoszone tytuły książek marketingowych.

    15 lutego, we wtorek - ogłoszę na blogu nazwisko zwycięzcy!

    Pozdrawiam
    J.L.

    OdpowiedzUsuń