Marketingowiec, a zwłaszcza komunikator, nigdy nie może powiedzieć, że nie ma czasu na naukę. Dlaczego? Jak mówi klasyk - "to oczywista oczywistość". Każdy z nas musi być w swojej pracy trochę Człowiekiem Renesansu. Wymaga się od nas, m.in: znajomości copywritingu, grafiki użytkowej, zmysłu, HTML, SEO i można by tak długo wymieniać. W takim wypadku jedną z najważniejszych rzeczy jest obranie kursu na ciągły rozwój. Na tej stronce zamierzam więc umieszczać zapowiedzi szkoleń, seminariów, warsztatów, kursów, wystaw, targów i innych eventów, na które się wybieram (bądź rozważam udział), po to by się rozwijać.
Gdzie w najbliższym czasie zamierzam szukać wiedzy i inspiracji?
- ShowCase Warszawa "Serwisy społecznościowe. Marketing szeptany", 17 marca 2011 r.,
- wystawa "Chcemy być nowocześni. Polski design 1955-1968", Muzeum Narodowe, otwarta do 17 kwietnia br.,
- szkolenie "Grafika komputerowa w praktyce", Lubelskie Centrum Consultingu.
Niebawem kolejne informacje z pola walki!
Pozdrawiam
Jacek Lipski