O blogu

Credo bloga: "KNOWLEDGE IS POWER"

Krótka historia bloga: "Marketing, książki i życie" istnieje od końca maja 2010 r. Można więc powiedzieć, że jest blogiem bardzo młodym, wręcz raczkującym. Pierwszy post ukazał się na początku czerwca, a pierwszy komentarz dostałem we wrześniu. Pod koniec grudnia blog dorobił się swojej strony na Facebooku.

O czym bloguję? Przede wszystkim o komunikacji marketingowej, a więc "miękkiej" części marketingu. Recenzuję otaczającą nas rzeczywistość "komunikacyjną", wchodząc trochę w buty "marketingowego krytyka" naszego świata. Piszę o książkach marketingowych, które przeczytałem, i szkoleniach, seminariach oraz warsztatach, w jakich uczestniczyłem. Opisuję najnowsze trendy w komunikacji marketingowej oraz dzielę się własnymi refleksjami na temat branży komunikacyjnej, m.in.: PR, social media, reklama, komunikacja wewnętrzna, marketing polityczny oraz inbound marketing.

Dla kogo bloguję? Dla studentów, ludzi zainteresowanych karierą w branży oraz początkujących i średniozaawansowanych marketingowców, specjalistów od komunikacji, reklamy i PR. 

Zasięg bloga: jak na razie w granicach 2000 odsłon miesięcznie, około 50 osobowa społeczność (subskrybenci, obserwatorzy, followersi i fani), ale cały czas nad tym pracuję... 

PS. największy udział w powstaniu bloga miała moja ukochana żona Justyna! Bez jej zachęty i ciągłego wsparcia nigdy bym się nie zdecydował na rozpoczęcie publikowania...