Biblioteczka marketingowca

Kiedy niecałe 3 lata temu rozpoczynałem przygodę z komunikacją marketingową czytałem jak szalony wszystkie książki marketingowe, jakie tylko wpadły mi w ręce. Podejrzewam, że wydawałem na nie sporą część swojej wypłaty. Niestety, nie wszystkie zakupy były udane...

W księgarniach zalega mnóstwo książek, które wabią czytelnika atrakcyjną okładką i krzykliwym tytułem, a w środku nie posiadają nic godnego uwagi. Kradną nasz czas i nasze pieniądze. Chcąc oszczędzić innym podążania moją drogę stworzyłem prywatną listę książkowo-marketingowych przebojów! Recenzję większości z wymienionych pozycji znajdziesz na moim blogu marketingowym. Zastrzegam, że powyższy wybór jest całkowicie subiektywny, a w kolejnych miesiącach na pewno będę tę listę rozwijać.

TOP 10- książki, które początkujący w komunikacji marketingowej przeczytać powinien:

Nr 2 - "Komunikacja wizualna" Bo Bergstrom
Nr 10 - "Pozycjonowanie - bitwa o Twój umysł" Jack Trout i Al Ries

Jeżeli masz jakieś propozycje lub nie zgadzasz się z propozycjami - napisz do mnie!

Pozdrawiam
Jacek Lipski