niedziela, 25 lipca 2010

"Nowe zasady marketingu i PR" David Meerman Scott

Mała niespodzianka dla miłośników najnowszych technologii i mediów społecznościowych (Web 2.0)!

Pod koniec ubiegłego roku ukazała się książka „Nowe zasady marketingu i PR” autorstwa Davida Meermana Scotta. Jeżeli interesuje was świat social media i rozważacie wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w swojej pracy, to musicie zdobyć tę książkę!

Na pewno nie można nazwać jej podręcznikiem. To raczej efekt luźnych rozmów autora z twórcami firm wykorzystujących w swojej działalności blogi, vlogi, e-booki, podcasty, technologię wiki, facebook, YouTube i wiele innych. Autor nie dotyka w ogóle teorii, w zamian proponując nam przykłady z życia wzięte oraz ogromną bazę linków.

Książka napisana bardzo przystępnym językiem, zrozumiałym nawet dla technologicznych laików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz