sobota, 22 stycznia 2011

Dziękuję za Wasze glosy!

Witajcie! Etap głosowania SMS w konkursie na Blog Roku 2010 zakończony. Niestety nie udało mi się awansować do finałowej 10 w kategorii „Blogi Profesjonalne”.

Na mój blog marketingowy zagłosowało w granicach 50 osób, co uznaję na niezły wynik. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jestem w blogosferze dopiero od pół roku. Na 220 blogów startujących w kategorii „Profesjonalne” zająłem mniej więcej 43 miejsce. Do czołówki trochę mi zabrakło. By wejść do dziesiątki należało zdobyć 125 głosów.

Udział w konkursie był dla mnie cennym doświadczeniem, ponieważ pozwolił mi na „benchmarking” w stosunku do innych blogów. Przede mną wiele pracy, ale przynajmniej wiem w jakim miejscu znajduję się obecnie. Dziękuję Wszystkim, którzy na mnie zagłosowali! Za rok na pewno spróbuję swojej szansy raz jeszcze!

Pozdrawiam
Jacek Lipski

PS. w następnym tygodniu biorę się za nadrabianie zaległości w pisaniu. Poprzedni post opublikowałem niecałe 2 tygodnie temu. Lawina zadań w pracy oraz grypa nie pozwoliły mi na regularne publikowanie.

2 komentarze:

  1. Jacek, jak sprawdzić, na którym m-cu znalazł się blog w tym konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że jest to w tej chwili niedostępne. Zaraz po zakończeniu głosowania w czwartek sprawdziłem i policzyłem kolejność blogów w kategorii profesjonalne. Ja byłem na 3 stronie, na 43 miejscu. Ty byłaś 1 miejsce przede mną (pozycja 42), w momencie kiedy to sprowadzałem. Nie wiem, na ile ta metoda jest dokładna, ale podejrzewam, że mniej więcej odpowiada prawdzie.

    PS. przepraszam, że tak późno odpowiadam. Cały weekend walczyłem z grypą.

    OdpowiedzUsuń