środa, 16 lutego 2011

10 tysięcy odsłon bloga "Marketing, książki i życie" ! GoBarbra song w prezencie...

Powoli, ukradkiem, niepostrzeżenie, tak że prawie przegapiłem - wczoraj wieczorem mój blog marketingowy zanotował 10-tysięczną odsłonę! Wynik całkiem niezły, biorąc pod uwagę pierwsze, niezwykle trudne miesiące. Przez wiele tygodni na bloga nie zaglądał nawet pies z kulawą nogą. Teraz jest znacznie lepiej, ale od doskonałości dzielą mnie jeszcze lata świetlne.


Mam ambitne plany na kolejne miesiące 2011 r. Przede wszystkim muszę skoncentrować się na wyglądzie bloga i kwestiach związanych z SEO. Przyznam szczerze, że wynajdowanie tematów i pisanie tak mnie wciągnęło, że nie poświęciłem tym kwestiom należytej uwagi. Od czego zacznę?
  • Przeniosę blog na własną domenę jaceklipski.pl - zamierzam promować swoją cyfrową markę, a nie Bloggera.
  • Zamienię Bloggera na Wordpressa - własna domena i hosting zobowiązują, poza tym Blogger ma dosyć ograniczone możliwości, np: wizualizacyjne,
  • Stworzę rozpoznawalne logo i hasło promocyjne bloga - bo "Marketing, książki i życie" zasługuje na dobrze zrobiony system identyfikacji wizualnej.
  • SEO, SEO i jeszcze raz SEO - nie będę zapominał o słowach kluczowych, znacznikach title, alt, itp. 
  • Zastosuję się do kanonów webwritingu - m.in.: będę pisał krótsze posty. 
  • Rozbuduję swój główny content - tzn. znajdę w końcu czas i zrecenzuję wszystkie książki, które zapowiadałem w poprzednich miesiącach, plus kilka niespodzianek, m.in. "Poradnik stosowania reklamy" prof. Zakrzewskiego czy "DTP od podstaw" Robina Williamsa. 
Koniec przynudzania. Czas na trochę rozrywki. W Polsce furorę robi aplikacja firmy Pixnet - GoBarbra.com . Umożliwia ona nagranie w języku polskim własnej wersji przeboju Duck Sauce. Przedstawiam moje dzieło:


Miłego słuchania życzę! Niech spłoną mikrofony...

Jacek Lipski

2 komentarze:

  1. Gratuluję odsłon i trzymam kciuki za rozwój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Jest ok, ale w przyszłości ma być jeszcze lepiej. Co do planów to zobaczymy, jak znajdę na to wszystko czas. Będzie ciężko...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń