sobota, 19 lutego 2011

Paweł Szczepaniec, audyty stron internetowych - polecam!


Stara prawda mówi, że jeżeli nie ma Cię w Google to nie istniejesz. Piszesz bloga? Prowadzisz stronę internetową? Warto sprawdzić, jak Google „ocenia” Twoje dzieło. Dobry content to nie wszystko. Jeżeli ludzie nie będą mogli łatwo Cię znaleźć w internecie lub trafiając na Twoją stronkę nie odnajdą szybko poszukiwanych informacji – nie pomogą Ci nawet teksty godne nagrody Pulitzera. 

Jak sprawdzić jakość Twojej obecności w internecie? Polecam skorzystanie z usług prawdziwego fachowca. Paweł Szczepaniec, bo o nim mowa, przeprowadził profesjonalny audyt mojego bloga marketingowego. Pomógł mi zidentyfikować wszystkie niedociągnięcia związane z usability, webwritingiem i SEO. Otworzył oczy na wiele kwestii, z których nie zdawałem sobie do tej pory sprawy. Nie ma co się oszukiwać. Mam spore doświadczenie w pisaniu, wierzę że „content is the king”, ale moja wiedza na temat pozycjonowania jest jeszcze bardzo skromna. 

Wszystkim prowadzącym własne blogi lub strony rekomenduję usługi audytorskie Pawła Szczepańca. Dostałem od niego obszerny, składający się z 3 części raport na temat mojego bloga. Paweł poświęcił ponadto prawie 3 godziny na Skype, by omówić ze mną wszystkie niuanse. Dostałem tyle cennych wskazówek, że wdrożenie ich zajmie mi kilka następnych miesięcy. Warto także podkreślić, iż audyt wykonany przez Pawła Szczepańca był nieodpłatny! 

Nie dowierzasz do końca mojej super pozytywnej opinii? Zerknij na rekomendację Krzysztofa Jakubowskiego, jednego z moich internetowych znajomych, który również skorzystał z usług Pawła!

Pozdrawiam
JL

Ps. polecam również blog Pawła Szczepańca o marketingu internetowym. Mnóstwo pożytecznych informacji, nie tylko dla blogowiczów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz