czwartek, 3 marca 2011

Co nowego na blogu w marcu 2011 roku?

Za nami 2 miesiące Anno Domini 2011. Ciągle wydaje mi się, że Sylwester był wczoraj, a za oknami widać już pierwsze nieśmiałe westchnienia nadchodzącej wiosny. Energii i pomysłów do pisania postów mam nadal w nadmiarze, ale marzec będzie pod tym względem bardziej niż skromny. Jestem w trakcie przenoszenia bloga na własną domenę i zmiany platformy na Wordpressa, co zabiera mi większość wolnego czasu, jaki dotąd poświęcałem na pisanie. Kilka pomysłów zamierzam jednak zrealizować!



Mój skromny "grafomański" plan pracy na marzec przedstawia się następująco:

  •  "Psychologiczne mechanizmy reklamy" - recenzja świetnej książki profesora Dariusza Dolińskiego, którą po kilku nieudanych podejściach udało mi się w końcu przeczytać od deski do deski. Żałuję, że tak długo to odkładałem...
  • "Scientific Advertising" - recenzja krótkiej książki, jednego z prekursorów reklamy i marketingu, Claude Hopkinksa. 
  • "Effective email marketing" - recenzja 9 lekcji inbound marketingu z IMU, prowadzonej przez Erica Grovesa z Constant Contact. 
  • "Zmarnowane okazje na marketing" - kilka słów refleksji o firmach, które nie wykorzystują okazji marketingowych znajdujących się dosłownie na wyciągnięcie ręki, m.in.: MPK, firmy przewozowe, restauracje, itp.
  •  
    Marzec będzie skromny pod względem nowości, ale pozycje zapowiedzianie powyżej pojawią się na moim blogu marketingowym na pewno. W miarę czasu i możliwości postaram się też o kilka niespodzianek, np.: kolejne posty z cyklu "Kontrowersja i prowokacja w reklamie" oraz "Reklamy (prawie)idealne"!

    Zapraszam do częstych odwiedzin!

    Z wyrazami szacunku
    JL

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz