Magiczna siódemka, czyli zapowiedzi grudniowych nowości!
Kampania wyborcza już prawie za nami. W niektórych większych miastach do rozegrania zostały tylko drugie tury wyborów. Za oknami listopadowy chłód i pierwsze opady śniegu. Zaczynam już powoli myśleć o najbardziej wyczekiwanych Świętach, które zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi kilka dni urlopu. Zamierzam wykorzystać ten czas na dokończenie zaległych lektur oraz wrzucenie na mojego bloga marketingowego kilku recenzji. Mini plan wydawniczy (jeżeli użycie takiego określenia nie jest zbyt dużym nadużyciem) na grudzień przedstawia się następująco:
1. "Good night, Dzerzi" - recenzja książki Janusza Głowackiego. Powieść opowiada o ostatnich latach życia mojego ulubionego pisarza Jerzego Kosińskiego. Trochę zapomniany w Polsce Kosiński był wielkim skandalistą i jednym z nielicznych polskich pisarzy, którzy odnieśli sukces w USA. W swoim poście zamierzam się jednak skupić na autopromocji pisarza. Kontrowersyjny Kosiński był prawdziwym mistrzem świata w budowaniu swojego wizerunku! Większość naszych specjalistów od PR mogłaby mu co najwyżej buty pastować...
2. "Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0" - recenzja książki Mitcha Joela, jednego z najbardziej wpływowych Kanadyjczyków w mediach społecznościowych, autora bloga "Six pixels of Separation", w 2008 r. obecnego na liście 100 najważniejszych marketerów świata. Jestem w trakcie czytania!
3. "Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich Klientów za pomocą perswazyjnych tekstów" Joe Vitale - recenzja kursu pisania autorstwa jednego z najlepszych copywriterów na świecie. Sporo fajnych tricków, by móc rzec na koniec - "pisać jak to łatwo powiedzieć...". Przymierzam się do napisania recenzji już drugi miesiąc...
4. "Ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku" - recenzja książki Jacka Pogorzelskiego. Zachęcony przeczytanymi wcześniej "Mitami marketingowymi" połykam właśnie kolejną pozycję napisaną przez właściciela firmy doradczej Prime Code. Recenzja niebawem!
5. "Marketing korporacyjny - zabawa w głuchy telefon?" - odłożony jakiś czas temu ad acta tekst własny o problemach komunikacyjnych na linii korporacyjny Dział Marketingu a agencja reklamowa (czyli o problemach z przekazywaniem informacji).
6. "Calls to Action and Landing Pages Best Practices" - omówienie siódmej lekcji inbound marketingu z Inbound Marketing University. Zajęcia prowadziła Jeanne Hopkins, dyrektor marketingu firmy Hubspot. Rewelacja!
7. "Największe marketingowe porażki" - zniechęcony serią utarczek z rodzimymi "fachowcami" od remontów wpadłem na pomysł napisania cyklu o największych marketingowych porażkach w Polsce. Jak się okazuje socjalizm jest w wielu miejscach naszego kraju ciągle żywy! Podejście typu "czy się stoi, czy się leży..." nie odeszło w przeszłość po transformacji ustrojowej. Cykl obejmie serię postów o takich marketingowych tragediach jak PZPN i polska piłka nożna, PKP, Poczta Polska, fachowcy od remontów oraz lubelskie MPK. Pomysłów na pewno mi nie zabraknie...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz